شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » خط قرمز معاونت عمرانی استانداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل

ایمنی راه های استان:

خط قرمز معاونت عمرانی استانداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل

کد خبر: 9404

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به حفظ و ارتقای ایمنی راههای استان، بر اجرای کامل مصوبات کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان تأکید کرد.

رخدادشهر: مهران زینلیان درکمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان گفت: به واسطه وجود معادن، حمل‌ونقل کامیون‌های فعال در این صنعت به صورت وسیع در استان انجام می‌شود و همین موضوع ایمنی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان مصوب شده بود تا پنج نقطه بسیار مهم و خطرآفرین استان تا پایان سال  ۱۴۰۱ و مابقی تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ ایمن‌سازی شود که اجرای این طرح آغاز شده اما قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این راستا مقرر شد اگر تا پایان خردادماه سال‌جاری این مصوبه به مرحله اجرایی وارد نشد؛ راه دسترسی معادن پرخطر استان مسدود شود.

زینلیان اظهار کرد: از جمله مصوبات دیگر این کمیسیون، بررسی موارد مرتبط با مسیر دسترسی کارخانه ذوب آهن بود که در این راستا مقرر شد طبق مصوبات گذشته کمیسیون، مسیر دسترسی به این کارخانه اصلاح شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی ادامه داد: باتوجه به مصوبات جلسه به این دلیل که پیشرفت اصلاح این مسیر دسترسی به اندازه کافی نبوده مقرر شد اگر تا پایان خردادماه سال‌جاری این مصوبه اجرایی نشود طبق نظر پلیس راهور به کارخانه ذوب‌آهن در تصادفات این مسیر سهم تقصیر داده و محدودیت تردد ذوب‌آهن توسط پلیس راهور به استانداری اعلام و متعاقباً اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر حفاظت از راه‌های استان در برابر تندباد و ریزگرد، گفت: در این خصوص موافقت‌نامه‌ای برای کاشت درختچه‌ در طول مسیر برخی راههای شناسایی شدهٔ استان میان اداره کل منابع طبیعی استان و اداره کل راهداری استان انجام شد.

وی افزود: براساس این موافقت‌نامه مقرر گردید طی سه ماه آینده نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید